Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum PMS2 Strona Główna
Zmiana "Units"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PMS2 Strona Główna -> Szkoła moddingu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SkorpionX
SUPER ADMIN



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:59, 06 Sie 2009    Temat postu: Zmiana "Units"

LEKCJA SKRYPTOWANIA 2

Dzięki temu możemy tworzyć własne postacie.Oto jeden z moich Units:

### Rybak
id=53
name=Rybak
group=human
model=Magnat\Rybak\Rybak.b3d
icon=Magnat\Rybak\Rybak.bmp
scale=0.8
colxr=9
colyr=20
behaviour=normal
speed=1.0
eyes=12
health=80
damage=35
range=150
attackrange=0
maxweight=250000
ani_move=2,3,0.10
ani_attack=23,25,0.10
ani_die=4,7,0.15
ani_idle1=9,13,0.09
ani_idle2=14,21,0.08
ani_idle3=21,23,0.12
sfx=native
script=start
on:kill {
event "iskill_hunt","global";
}
script=end



W tym unit zaznaczyłem elementy które będe tu omawiał.


name= ------ Tu wpisujemy imię naszego unita np.Niewolnik


group=------Tu wpisujemy grupę naszego unit czyli np.human(człowiek),animal(zwierze) itp.

model=--------tu wpisujemy ścieżkę do modelu jeżeli jest w Stranded II\mods\(nasz folder)\(nasz folder)\(nasz plik b3d)
to wpisujemy tylko (nasz folder)\(nasz folder)\(nasz plik b3d)


icon=-------Tu scieżka ikony naszego unita(jeżeli jej nie będzie,to niebędzie można wpisywać jej żadnych skryptów w edytorze!!!).Ikona powinna byś w tym samym folderze co model,czyli
(nasz folder)\(nasz folder)\(nasza ikona).



scale----------Tu wpisujemy wielkość naszego unita.
0.8 to wielkość domyślna.



behaviour=-------tu jak unit będzie sie zachowywał czyli:
normal(będzie poprostu chodził)
raptor(będzie nas atakował)
killerbird(będzie atakował nas z powietrza)
monkey(będzie zachowywał się jak małpa)
itp.



reszta:

speed-szybkość unita
eyes-wzrok unita
health-życie unita
damage-obrażenia jakie zadaje unit (unit atakuje nas gdy zmienimy wartość behaviour na raptor)
range-zasięg unita
attackrange-zasięg ataku unita
maxweight-maksymalny ciężar do uniesienia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SkorpionX dnia Czw 12:43, 12 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek961
Modder



Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:20, 07 Sie 2009    Temat postu:

Behavioury:

normal / animal
raptor / predator
standandsnap
standandshoot
idle
idleturn
monkey
shy
plague
crab
amphibian
fish
circlingfish
predatorfish
deepseafish
bird / highbird / lowbird
circlingbird
landskybird
flyinginsect
vehicle
watercraft
aircraft


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PMS2 Strona Główna -> Szkoła moddingu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin