SkorpionX
SUPER ADMIN
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:59, 06 Sie 2009 Temat postu: Zmiana "Units" |
|
|
LEKCJA SKRYPTOWANIA 2
Dzięki temu możemy tworzyć własne postacie.Oto jeden z moich Units:
### Rybak
id=53
name=Rybak
group=human
model=Magnat\Rybak\Rybak.b3d
icon=Magnat\Rybak\Rybak.bmp
scale=0.8
colxr=9
colyr=20
behaviour=normal
speed=1.0
eyes=12
health=80
damage=35
range=150
attackrange=0
maxweight=250000
ani_move=2,3,0.10
ani_attack=23,25,0.10
ani_die=4,7,0.15
ani_idle1=9,13,0.09
ani_idle2=14,21,0.08
ani_idle3=21,23,0.12
sfx=native
script=start
on:kill {
event "iskill_hunt","global";
}
script=end
W tym unit zaznaczyłem elementy które będe tu omawiał.
name= ------ Tu wpisujemy imię naszego unita np.Niewolnik
group=------Tu wpisujemy grupę naszego unit czyli np.human(człowiek),animal(zwierze) itp.
model=--------tu wpisujemy ścieżkę do modelu jeżeli jest w Stranded II\mods\(nasz folder)\(nasz folder)\(nasz plik b3d)
to wpisujemy tylko (nasz folder)\(nasz folder)\(nasz plik b3d)
icon=-------Tu scieżka ikony naszego unita(jeżeli jej nie będzie,to niebędzie można wpisywać jej żadnych skryptów w edytorze!!!).Ikona powinna byś w tym samym folderze co model,czyli
(nasz folder)\(nasz folder)\(nasza ikona).
scale----------Tu wpisujemy wielkość naszego unita.
0.8 to wielkość domyślna.
behaviour=-------tu jak unit będzie sie zachowywał czyli:
normal(będzie poprostu chodził)
raptor(będzie nas atakował)
killerbird(będzie atakował nas z powietrza)
monkey(będzie zachowywał się jak małpa)
itp.
reszta:
speed-szybkość unita
eyes-wzrok unita
health-życie unita
damage-obrażenia jakie zadaje unit (unit atakuje nas gdy zmienimy wartość behaviour na raptor)
range-zasięg unita
attackrange-zasięg ataku unita
maxweight-maksymalny ciężar do uniesienia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SkorpionX dnia Czw 12:43, 12 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|